Nepal - Reisverslagen van Cees Taal - WaarBenJij.nu Nepal - Reisverslagen van Cees Taal - WaarBenJij.nu

Nepal

Een grote wens komt plotseling in vervulling. In 2011 heb ik een prachtige reis gemaakt door Tibet en Nepal en met mijzelf afgesproken dat ik nogmaals Nepal zal gaan bezoeken. Op 12 november a.s. vertrek ik voor drie weken samen met mijn zoon Eric. Eric heeft een sabbatical van een half jaar en vertrekt naar Amerika maar wil ook nog ander plekken van de wereld zien.Ik voel mij bevoorrecht deze bijzondere plek op aarde samen met mijn zoon te mogen bezoeken. Het drama van de aardbeving in Nepal, waarbij vele historische gebouwen zijn verdwenen of zwaar beschadigd en de vele doden die er zijn gevallen hebben mij wel doen twijfelen maar uiteindelijk besloten af te reizen naar Kathmandu. Op dit blog kunt u mijn reis volgen.

Recente Reisverslagen:

03 December 2015

De oude man

02 December 2015

Trekking door de jungle van Chitwan

02 December 2015

Hurry

01 December 2015

Kip Tandoori

27 November 2015

Terug naar Pokhara
Cees

Lieve vrienden Voor mij is schrijven een goede manier om mijn gedachten te ordenen en de door mij opgedane ervaringen tijdens mijn reizen in woorden en beelden te vatten. Op 11 november om 11.00 uur's avonds, vertrek ik met mijn goede vriend Wim voor een reis van ruim drie weken naar Nepal en Tibet. Dat moet gezien het tijdstip een vrolijke reis worden. Middels dit blog wil ik iedereen die geïnteresseerd is in de gelegenheid stellen mij te volgens tijdens mijn reis. Het doel is om mijn, uit talloze boeken en gesprekken opgedane westers romantisch beeld van Tibet, te toetsen aan de realiteit. Vandaar de door mij gekozen naam van de reis...Het Tibet van de geest. Cees Taal

Actief sinds 09 Juli 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 38023

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 03 December 2015

Nepal

11 November 2011 - 03 December 2011

HetTibet van de geest

10 Juli 2009 - 30 Juli 2009

Matagalpa

Landen bezocht: