een grote wens - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Cees Taal - WaarBenJij.nu een grote wens - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Cees Taal - WaarBenJij.nu

een grote wens

Door: Cees taal

Blijf op de hoogte en volg Cees

24 Augustus 2015 | Nederland, Leerdam

Een grote wens komt plotseling in vervulling. In 2011 heb ik een prachtige reis gemaakt door Tibet en Nepal en met mijzelf afgesproken dat ik nogmaals Nepal zal gaan bezoeken. Op 12 november a.s. vertrek ik voor drie weken samen met mijn zoon Eric. Eric heeft een sabbatical van een half jaar en vertrekt naar Amerika maar wil ook nog ander plekken van de wereld zien.Ik voel mij bevoorrecht deze bijzondere plek op aarde samen met mijn zoon te mogen bezoeken. Het drama van de aardbeving in Nepal, waarbij vele historische gebouwen zijn verdwenen of zwaar beschadigd en de vele doden die er zijn gevallen hebben mij wel doen twijfelen maar uiteindelijk besloten toch af te reizen naar Kathmandu.Toerisme is een van de mogelijkheden het land te helpen. Zo snijdt het mes aan twee kanten. Op dit blog kunt u mijn reis volgen.

  • 24 Augustus 2015 - 13:17

    Els:

    Hallo Cees en Erik, wat mooi om dit samen te doen. Wat goed dat jullie doen in je leven wat je dromen zijn. Cees jij hebt geen saai leven. En dan gaat Alma zeker wat extra Cees minor vertroetelen. Hans en ik vertrekken in dezelfde tijd (15 november) weer voor 3 weken naar Sydney. Onze kleinzoon Jensen daar zien groeien en wat mantelzorger zijn voor zoon Daan (kruisband operatie).
    Ik ga jullie volgen. Groet van Els

  • 09 September 2015 - 20:46

    Aart Jan:

    Geweldige aktie heren zo'n intiem vader/zoon moment.
    Ga jullie met veel interesse volgen en verheug me nu al op jullie reisverslagen met hopelijk mooie foto's.

  • 09 Oktober 2015 - 15:45

    Paul:

    Ben benieuwd naar de verslagen en de foto's.

  • 09 Oktober 2015 - 15:55

    Babs :

    Hey Cees en Eric,
    Wat geweldig om zo'n reis als vader en zoon te doen.
    Ik volg jullie verslagen en foto's graag. Alvast heel veel voorpret.
    Hartelijke groet van Babs

  • 09 Oktober 2015 - 22:05

    Lucie Schoonbrood:

    geweldig dat jullie samen gaan . Samen naar dat klooster. Spannend . Zieje nog wel van tevoren

  • 10 Oktober 2015 - 00:41

    Ina:

    Ben weer zeer benieuwd naar jullie belevenissen en het mooie verslag dat jij er altijd van doet .

  • 10 Oktober 2015 - 11:06

    Berry Verwijmeren:

    Ik ben onder de indruk van je motivatie om deze reis samen met je zoon te ondernemen.

  • 12 November 2015 - 09:45

    Ina Muskee:

    Hallo Cees en Eric. We wensen jullie een hele fijne tijd toe. Leuk dat je dit samen kunt doen. Ik zie uit naar de prachtige verhalen die je altijd schrijft over je belevenissen. Goede reis alvast en geniet ervan. Groetjes van Henk en Ina.

  • 12 November 2015 - 09:56

    Iet:

    Weer een mooie reis toegewenst n zeker leuk om je te volgen. Liefs Iet

  • 12 November 2015 - 10:12

    Cilja:

    Fijne reis en mooie avonturen!

  • 12 November 2015 - 10:20

    Henk Heijltjes:

    Fijne tijd in Nepal maar vooral ook een veilige reis en verblijf.

  • 12 November 2015 - 12:34

    Louisa:

    Heel veel plezier en kijk uit naar jullie reisverslagen

  • 12 November 2015 - 18:23

    Anne Oosterveld:

    Heel veel plezier samen! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto s :))

  • 12 November 2015 - 19:28

    Vic Gremmer:

    Heel veel plezier. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Groeten aan de mannen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cees

Lieve vrienden Voor mij is schrijven een goede manier om mijn gedachten te ordenen en de door mij opgedane ervaringen tijdens mijn reizen in woorden en beelden te vatten. Op 11 november om 11.00 uur's avonds, vertrek ik met mijn goede vriend Wim voor een reis van ruim drie weken naar Nepal en Tibet. Dat moet gezien het tijdstip een vrolijke reis worden. Middels dit blog wil ik iedereen die geïnteresseerd is in de gelegenheid stellen mij te volgens tijdens mijn reis. Het doel is om mijn, uit talloze boeken en gesprekken opgedane westers romantisch beeld van Tibet, te toetsen aan de realiteit. Vandaar de door mij gekozen naam van de reis...Het Tibet van de geest. Cees Taal

Actief sinds 09 Juli 2009
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 38059

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 03 December 2015

Nepal

11 November 2011 - 03 December 2011

HetTibet van de geest

10 Juli 2009 - 30 Juli 2009

Matagalpa

Landen bezocht: